Dzięki uprzejmości Game Music Artists PR miałem okazję porozmawiać z kompozytorem muzyki do Path of Exile: The Awakening. Nie jedyny Polak pracujący w Grinding Gear Games, Kamil [...]
Po burzliwym powrocie w końcu udało mi sie zmontować tłumaczenie i opublikować wywiad z deweloperami gry Diablo 3. Miałem okazje porozmawiać z Wyattem Chengiem [Senior projektant gry] i Robem Foote [Starszy producent gry] na temat najnowszej aktualizacji 2.4 oraz przyszłości [...]
Niezwykle ważnym dla mnie wydarzeniem był e-mail przysłany dnia 6 lutego 2015 roku, z zaproszeniem do kwatery Blizzard Entertainment we Francji. Możecie sobie wyobrazić moją minę po przeczytaniu tej [...]
Cel był jeden, spotkać się z widzami, przeżyć niezapomniane chwile podczas premiery, porozmawiać z przedstawicielami Blizzarda i zmontować wywiad z Nickiem. Wszystko udało się całkiem dobrze. Zaznaczę, iż był to mój pierwszy wywiad w życiu, tak więc odczuwałem lekki [...]
Rozmowy krążyły w około fabuły gry, umiejętności postaci, nowych potworów, które miały się pojawić w dodatku oraz planów na jej rozwój. Jak zapewne wiecie, na tym konwencie został ogłoszony dodatek do Diablo 3: Repear of Souls, który miał wiele w grze zmienić. Tak też się stało, jednakże nie pokrył on w znacznej części oczekiwań jemu [...]