Po burzliwym powrocie w końcu udało mi sie zmontować tłumaczenie i opublikować wywiad z deweloperami gry Diablo 3. Miałem okazje porozmawiać z Wyattem Chengiem [Senior projektant gry] i Robem Foote [Starszy producent gry] na temat najnowszej aktualizacji 2.4 oraz przyszłości gry. Niestety nie otrzymałem miejsca na samodzielny wywiad, z uwagi na to, że Europa otrzymała mało slotów i musieliśmy go montować parami. Ja tworzyłem ten wywiad z dwoma francuzami ze strony www.blizzhearth.com. Nie byłem z tego powodu zadowolony, przyznam szczerze. W końcu mogłem zadać dwa razy mniej pytań, ale myślę, że wyszło całkiem nieźle. Oceńcie to sami.
Panel dyskusyjny na temat Diablo 3, trochę mi namieszał w strukturze pytań. Pojawiły się pewne aspekty gry, ktore żywo mnie zainteresowały. Mówię tutaj o Podziemiach Zestawów, nowej recepcie w Kostce Kanaiego i zmianie podjeścia do zużycia złota, poprzez Wzmocnione Szczeliny. Jednakże pod koniec tego wywiadu zapytałem również o los nekromantów w Diablo 3 oraz o to, czy dostaniemy w końcu upragniony dodatek? A może planują dodać grywalną postać poprzez same aktualizacje?
Osobiście odniosłem wrażenie, że twórcy Diablo 3 mają jeden cel. Doprowadzić grę poprzez aktualizacje do jako takiego stanu, aby zrobić dobrą bazę pod kolejny dodatek. Oczywiście są to moje przypuszczenia. Wiemy, jaki jest obecnie stan gry. Wskakujemy tuż po aktualizacjach, gramy i znikamy po dwóch tygodniach. Zdecydowanie pojawia się potrzeba utworzenia długofalowych celów gry.
Wiele osób czuje się rozczarowanych procesem twórczym, szybkością wypuszczania istotnych zmian. Jednakże myślę, że patch 2.4 zmienia najważniejszą kwestię. Podejście twórców do craftu i użyteczności aspektów gry, które już w niej są. Mówię tutaj o złocie, o klejnotach legendarnych, o setach, dzięki którym paradoksalnie będziemy mogli w końcu używać starożytnych legend w większości naszego ekwipunku. Teraz czekam na rozwój wydarzeń i spróbuję się dowiedzieć wiecej na ten temat na Publicznym Serwerze Testowym. W filmach na pewno dam wam znać, co o tym sądzę. A tymczasem zapraszam na wywiad!
Tłumaczenie, tworzenie napisów i ich synchronizacja zajęła mi około 23 godzin mojego życia, więc zdecydowanie zostaw lajka i udostępnij film, jeżeli tylko uznasz go za wartościowy.
Pozdrawiam Szanowne Grono Graczy!
Rivid